DF175A/150A

ŘADOVÉ ČTYŘVÁLCE 200 – 150 HP

DF175A / DF150A

DF175A/DF150A

Výkonné a rychlé. Ekologicky čisté a efektivní.
Čtyřtaktní motor pro všechny účely.

Efektivní využití paliva

Díky kombinaci naší technologie Lean Burn, polopřímého sání
a vysoce výkonného kompresního poměru 10,2:1, tyto nové modely
závěsných motorů poskytují čistý a efektivní výkon. V porovnání se současnými motory 175 a
150 je DF175A o 14 % úspornější a DF150A vykazuje o 7 % nižší spotřebu paliva.
Toto je zlepšení, což znamená výraznou úsporu paliva.

Diagram of Fuel Efficient

Výkonné

Díky vyššímu točivému momentu (o 3,1 % u modelu DF150A a o 2,7 % u modelu DF175A) a osvědčenému uspořádání hnacího hřídele Suzuki s dvoustupňovou redukcí převodovky dosahují tyto nové závěsné motory vyššího výkonu v celém rozsahu otáček. I u těžších, plně naložených lodí se výkon motorů DF150A a 175A posouvá na vyšší úroveň.

Diagram of Powerful

Rychlé zrychlení

Modely DF150A a DF175A nyní sdílejí stejný blok motoru, který se používá u našeho oblíbeného modelu DF200A. Větší zdvihový objem a vylepšená mechanická konstrukce zajišťují rychlejší akceleraci, ať už při rozjezdu z volnoběhu nebo ve středním rozsahu. Uspokojujeme tak touhu našich zákazníků po výkonu a lepší spotřebě paliva.

Diagram of Quick Acceleration

Spolehlivé

Tyto nové závěsné motory plně využívají osvědčenou čtyřtaktní technologii Suzuki Ultimate, která zajišťuje spolehlivý výkon sezónu za sezónou. Snímač klepání udržuje motor v plynulém chodu a zvyšuje jeho životnost. Lambda sonda zlepšuje účinnost motoru a systém Suzuki pro detekci vody pomáhá chránit motor před účinky špatného benzínu, mezi které patří špatné spalování, nižší výkon a koroze.

  • Údaje použité v těchto informacích o výrobku byly získány na základě interních zkoušek za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách.
VÝKONNÉ
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • PŘEVODOVÝ POMĚR
  • MULTI-STAGE INDUCTION
  • VARIABLE VALVE TIMING
EKOLOGICKÉ A EFEKTIVNÍ
  • LEAN BURN

Pokročilé technologie pro výkon

Posunutý hnací hřídel

VYSVĚTLENÍ

Hlava motoru je posunuta blíže k zrcadlu lodi, čímž se těžiště přívěsného vozíku posouvá dopředu.

VÝHODA

  • Méně vibrací
  • Kompaktnější motor
  • Stabilní výkony řízení
Diagram of Offset Driveshaft

Dvoustupňové zpřevodování

VYSVĚTLENÍ

Tento systém, který zahrnuje posunutý hnací hřídel, má první stupeň převodu mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem a druhý stupeň převodu uvnitř převodové skříně. Tato konstrukce umožňuje větší převodový poměr, což umožňuje otáčet vrtulí o velkém průměru pro vysokou hnací účinnost a zároveň poskytuje větší točivý moment.

VÝHODY

  • Vysoká hnací účinnost s velkým průměrem vrtule.
  • Výkonný přenos síly, který udržuje otáčky vrtule i při větším zatížení.
  • Výkon pro otáčení vrtulí s velkým průměrem a rychlé zrychlení.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Vícestupňový systém sání

VYSVĚTLENÍ

Sací potrubí se při nízkých a vysokých otáčkách přepíná mezi krátkým a dlouhým potrubím, aby bylo zajištěno správné množství vzduchu vstupujícího do motoru.

VÝHODY

  • Zvyšuje výkon při vysokých otáčkách s větším množstvím přiváděného vzduchu.
  • Zvyšuje účinnost spalování a maximalizuje točivý moment zvýšením hustoty nasávaného vzduchu při nízkých otáčkách.

VVT (variabilní časování ventilů)

VYSVĚTLENÍ

Proměnné časování ventilů slouží k řízení otevírání a zavírání sacího ventilu v závislosti na provozu motoru.

VÝHODY

  • Nabízí plynulý a silný točivý moment.
  • Zajišťuje obrovské zrychlení při provozu ve všech rozsazích otáček.

Systém polopřímého sání vzduchu

VYSVĚTLENÍ

Tento systém přivádí chladnější vzduch přímo do vícestupňového sacího potrubí, což umožňuje efektivnější provoz motoru.

VÝHODY

  • Větší zrychlení a maximální rychlost.
Diagram of Semi-direct Air Intake System
Diagram of Semi-direct Air Intake System

Lambda sondy

VYSVĚTLENÍ

Tento systém poskytuje přesné informace v reálném čase – ŘJ je používá k řízení poměru paliva a vzduchu podle měnících se provozních podmínek.

VÝHODY

  • Umožňuje čisté a stabilní emise.
  • Pomáhá udržovat optimální provozní účinnost motoru v celém jeho provozním rozsahu.

Lean Burn

VYSVĚTLENÍ

Systém Lean Burn Control dodává správnou směs paliva a vzduchu v závislosti na podmínkách plavby.

VÝHODY

  • Výrazné zlepšení spotřeby paliva ve všech rychlostech, zejména při cestovní rychlosti.
  • Spotřeba paliva a náklady se snižují díky lepší spotřebě paliva.

Antikorozní systém Suzuki

VYSVĚTLENÍ

Na hliníkový povrch je nanesena speciální ochrana pomocí vysokopevnostního lepidla, které chrání hliníkové exteriérové díly.

VÝHODY

  • Ochrana proti korozi pomáhá zvýšit celkovou životnost motoru.
Diagram of Suzuki Anti-Corrosion System

Systém detekce vody Suzuki

VYSVĚTLENÍ

Je navržen tak, aby pomáhal chránit motor před vlhkostí v palivu pomocí palivového filtru detekujícího vodu a upozorňujícího obsluhu vizuálním i zvukovým signálem na přítomnost vody v palivu.

VÝHODY

  • Chrání motor před špatným spalováním, nižším výkonem a korozí.
Picture of Suzuki Water Detecting System
MODEL DF175A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm (in.) L:508 (20), X:635 (25)
STARTOVÁNÍ Elektrické
HMOTNOST kg *1 L:235, X:240
TYP MOTORU DOHC 16-ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4 v řadě
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 (cu.in.) 2,867 (174.9)
VRTÁNÍ × ZDVIH mm (in.) 97 × 97 (3.81× 3 .81)
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW (PS) 129.0 (175)
MAXIMÁLNÍ PROVOZNÍ OTÁČKY rpm 5,500-6,100
ŘÍZENÍ Dálkové
NÁPLŇ OLEJE Lit. (U.S. qt) 8.0 (8.5)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 44A
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.50:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLERY (stoupání) *2
Třílisté
15″-27.5″(R/R), 17″-26(C/R)
MODEL DF150A
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm (in.) L:508 (20), X:635 (25)
STARTOVÁNÍ Elektrické
HMOTNOST kg *1 L:235, X:240
TYP MOTORU DOHC 16-ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4 v řadě
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 (cu.in.) 2,867 (174.9)
VRTÁNÍ × ZDVIH mm (in.) 97 × 97 (3.81× 3 .81)
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW (PS) 110.0 (150)
MAXIMÁLNÍ PROVOZNÍ OTÁČKY rpm 5,000-6,000
ŘÍZENÍ Dálkové
NÁPLŇ OLEJE Lit. (U.S. qt) 8.0 (8.5)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 44A
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.50:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLERY (stoupání) *2
Třílisté
15″-27.5″(R/R), 17″-26(C/R)
  1. Suchá hmotnost: Včetně kabelu baterie, bez vrtule a motorového oleje.
  2. Podrobnosti o vrtuli si vyžádejte u místního prodejce.