Výkonné a rychlé. Ekologicky čisté a efektivní.
Čtyřtaktní motor pro všechny účely.
VLASTNOSTI
VLASTNOSTI
TECHNOLOGIE
SPECIFIKACE
Efektivní využití paliva
Díky kombinaci naší technologie Lean Burn, polopřímého sání
a vysoce výkonného kompresního poměru 10,2:1, tyto nové modely
závěsných motorů poskytují čistý a efektivní výkon. V porovnání se současnými motory 175 a
150 je DF175A o 14 % úspornější a DF150A vykazuje o 7 % nižší spotřebu paliva.
Toto je zlepšení, což znamená výraznou úsporu paliva.
Výkonné
Díky vyššímu točivému momentu (o 3,1 % u modelu DF150A a o 2,7 % u modelu DF175A) a osvědčenému uspořádání hnacího hřídele Suzuki s dvoustupňovou redukcí převodovky dosahují tyto nové závěsné motory vyššího výkonu v celém rozsahu otáček. I u těžších, plně naložených lodí se výkon motorů DF150A a 175A posouvá na vyšší úroveň.
Rychlé zrychlení
Modely DF150A a DF175A nyní sdílejí stejný blok motoru, který se používá u našeho oblíbeného modelu DF200A. Větší zdvihový objem a vylepšená mechanická konstrukce zajišťují rychlejší akceleraci, ať už při rozjezdu z volnoběhu nebo ve středním rozsahu. Uspokojujeme tak touhu našich zákazníků po výkonu a lepší spotřebě paliva.
Spolehlivé
Tyto nové závěsné motory plně využívají osvědčenou čtyřtaktní technologii Suzuki Ultimate, která zajišťuje spolehlivý výkon sezónu za sezónou. Snímač klepání udržuje motor v plynulém chodu a zvyšuje jeho životnost. Lambda sonda zlepšuje účinnost motoru a systém Suzuki pro detekci vody pomáhá chránit motor před účinky špatného benzínu, mezi které patří špatné spalování, nižší výkon a koroze.
Údaje použité v těchto informacích o výrobku byly získány na základě interních zkoušek za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách.
VÝKONNÉ
EKOLOGICKÉ A EFEKTIVNÍ
Pokročilé technologie pro výkon
Posunutý hnací hřídel
VYSVĚTLENÍ
Hlava motoru je posunuta blíže k zrcadlu lodi, čímž se těžiště přívěsného vozíku posouvá dopředu.
VÝHODA
Méně vibrací
Kompaktnější motor
Stabilní výkony řízení
Dvoustupňové zpřevodování
VYSVĚTLENÍ
Tento systém, který zahrnuje posunutý hnací hřídel, má první stupeň převodu mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem a druhý stupeň převodu uvnitř převodové skříně. Tato konstrukce umožňuje větší převodový poměr, což umožňuje otáčet vrtulí o velkém průměru pro vysokou hnací účinnost a zároveň poskytuje větší točivý moment.
VÝHODY
Vysoká hnací účinnost s velkým průměrem vrtule.
Výkonný přenos síly, který udržuje otáčky vrtule i při větším zatížení.
Výkon pro otáčení vrtulí s velkým průměrem a rychlé zrychlení.
Vícestupňový systém sání
VYSVĚTLENÍ
Sací potrubí se při nízkých a vysokých otáčkách přepíná mezi krátkým a dlouhým potrubím, aby bylo zajištěno správné množství vzduchu vstupujícího do motoru.
VÝHODY
Zvyšuje výkon při vysokých otáčkách s větším množstvím přiváděného vzduchu.
Zvyšuje účinnost spalování a maximalizuje točivý moment zvýšením hustoty nasávaného vzduchu při nízkých otáčkách.
VVT (variabilní časování ventilů)
VYSVĚTLENÍ
Proměnné časování ventilů slouží k řízení otevírání a zavírání sacího ventilu v závislosti na provozu motoru.
VÝHODY
Nabízí plynulý a silný točivý moment.
Zajišťuje obrovské zrychlení při provozu ve všech rozsazích otáček.
Systém polopřímého sání vzduchu
VYSVĚTLENÍ
Tento systém přivádí chladnější vzduch přímo do vícestupňového sacího potrubí, což umožňuje efektivnější provoz motoru.
VÝHODY
Větší zrychlení a maximální rychlost.
Lambda sondy
VYSVĚTLENÍ
Tento systém poskytuje přesné informace v reálném čase – ŘJ je používá k řízení poměru paliva a vzduchu podle měnících se provozních podmínek.
VÝHODY
Umožňuje čisté a stabilní emise.
Pomáhá udržovat optimální provozní účinnost motoru v celém jeho provozním rozsahu.
Lean Burn
VYSVĚTLENÍ
Systém Lean Burn Control dodává správnou směs paliva a vzduchu v závislosti na podmínkách plavby.
VÝHODY
Výrazné zlepšení spotřeby paliva ve všech rychlostech, zejména při cestovní rychlosti.
Spotřeba paliva a náklady se snižují díky lepší spotřebě paliva.
Antikorozní systém Suzuki
VYSVĚTLENÍ
Na hliníkový povrch je nanesena speciální ochrana pomocí vysokopevnostního lepidla, které chrání hliníkové exteriérové díly.
VÝHODY
Ochrana proti korozi pomáhá zvýšit celkovou životnost motoru.
Systém detekce vody Suzuki
VYSVĚTLENÍ
Je navržen tak, aby pomáhal chránit motor před vlhkostí v palivu pomocí palivového filtru detekujícího vodu a upozorňujícího obsluhu vizuálním i zvukovým signálem na přítomnost vody v palivu.
VÝHODY
Chrání motor před špatným spalováním, nižším výkonem a korozí.
MODEL
DF175A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm (in.)
L:508 (20), X:635 (25)
STARTOVÁNÍ
Elektrické
HMOTNOST kg *1
L:235, X:240
TYP MOTORU
DOHC 16-ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ
4 v řadě
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 (cu.in.)
2,867 (174.9)
VRTÁNÍ × ZDVIH mm (in.)
97 × 97 (3.81× 3 .81)
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW (PS)
129.0 (175)
MAXIMÁLNÍ PROVOZNÍ OTÁČKY rpm
5,500-6,100
ŘÍZENÍ
Dálkové
NÁPLŇ OLEJE Lit. (U.S. qt)
8.0 (8.5)
ZAPALOVÁNÍ
Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR
12V 44A
ZAVĚŠENÍ MOTORU
Silentbloky
TRIM
Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
2.50:1
ŘAZENÍ
F-N-R
VÝFUK
Přes propeller
PROPELLERY (stoupání) *2
Třílisté
15″-27.5″(R/R), 17″-26(C/R)
MODEL
DF150A
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm (in.)
L:508 (20), X:635 (25)
STARTOVÁNÍ
Elektrické
HMOTNOST kg *1
L:235, X:240
TYP MOTORU
DOHC 16-ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ
4 v řadě
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 (cu.in.)
2,867 (174.9)
VRTÁNÍ × ZDVIH mm (in.)
97 × 97 (3.81× 3 .81)
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW (PS)
110.0 (150)
MAXIMÁLNÍ PROVOZNÍ OTÁČKY rpm
5,000-6,000
ŘÍZENÍ
Dálkové
NÁPLŇ OLEJE Lit. (U.S. qt)
8.0 (8.5)
ZAPALOVÁNÍ
Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR
12V 44A
ZAVĚŠENÍ MOTORU
Silentbloky
TRIM
Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
2.50:1
ŘAZENÍ
F-N-R
VÝFUK
Přes propeller
PROPELLERY (stoupání) *2
Třílisté
15″-27.5″(R/R), 17″-26(C/R)
Suchá hmotnost: Včetně kabelu baterie, bez vrtule a motorového oleje.
Podrobnosti o vrtuli si vyžádejte u místního prodejce.
VLASTNOSTI
VLASTNOSTI
TECHNOLOGIE
SPECIFIKACE
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím